nog 20 dagen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van FRITS - WaarBenJij.nu nog 20 dagen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van FRITS - WaarBenJij.nu

nog 20 dagen

Door: tjitske

Blijf op de hoogte en volg FRITS

08 Oktober 2016 | Nederland, Zwolle

In plaats van een koffer hebben we een grote reistas met wieltjes. Die gaan we lekker vol proppen, met bv een dik vest, maar ook met sandalen. want daar verschillende klimaten verwachten. gelukkig is het wel voorjaar, dus zal de natuur openspringen waar we bij staan. Ik wil in mijn handbagage een haakwerkje meenemen, om de lange 12 uur durende reis wat te doen te hebben. Maar zouden ze dat wel toestaan, een haaknaald meenemen? Ga ik nog uitzoeken

  • 10 Oktober 2016 - 22:44

    Annet:

    Een maand Nieuw Zeeland, even in een heel andere wereld . Bijzonder hoor!
    Moet ik me nou voor de mailinglijst aanmelden? Is me niet helemaal duidelijk.
    Even geen trouwerijen int vooruitzicht.........

    Doeg, Annet

  • 24 Oktober 2016 - 19:37

    Riet Smit:

    Je kunt bijna wel een hele warme trui haken. Op de heenreis voorpand en op de terugreis achterpand! Dan is het hier winter!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

FRITS

Een gelukkig stel met veel vrije tijd

Actief sinds 13 Juni 2019
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 6752

Voorgaande reizen:

13 Juni 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

10 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

30 Oktober 2016 - 30 November 2016

een maandje Nieuw Zealand

Landen bezocht: